Головна | Реєстрація | Вхід | RSS                               П`ятниця, 03 Травня 2024, 10:51




Меню сайту
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 113
Корисні посилання

Мудрі вислови
Міні чат
Головна » 2013 » Червень » 9 » Посадова інструкція начальника табору
16:43
Посадова інструкція начальника табору
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Наказ № ___
від «____» _______________ 20__ р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ № __ 
НАЧАЛЬНИКА ОЗДОРОВЧОГО ТАБОРУ 


(посада, прізвище, ім’я та по батькові спеціаліста) 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Дана посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики керівника освітнього закладу та Наказу Міністерства освіти і науки України від 01. 08. 2001р. №563. 
1.2. Начальник оздоровчого майданчика, табору призначається на посаду наказом по школі і працює в режимі ненормованого робочого дня за графіком встановленим у відповідності до 40- годинного робочого тижня. 
1.3. Начальник табору школи підпорядковується безпосередньо директору школи. 
1.4. Начальнику табору безпосередньо підпорядковуються старший вихователь, вихователі та інші працівники оздоровчого майданчика. Начальник табору уповноважений в межах своєї компетенції давати обов'язкові для виконання вказівки (розпорядження) будь-якому лрацівнику оздоровчого майданчика, чи учневі. 
Начальник оздоровчого майданчика, табору уповноважений відмінити розпорядження будь-якого іншого працівника оздоровчого майданчика,. 
1.5. У своїй діяльності начальник оздоровчого майданчика, табору керується Конституцією і законами України, указами Президента України, рішеннями Уряду України, органів управління освіти всіх рівнів з питань освіти і виховання; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежної охорони, а також Статутом і локальними правовими актами (в тому числі даною Посадовою інструкцією), трудовим договором (контрактом). 
Начальник оздоровчого майданчика, табору дотримується Конвенції про права дитини. 

ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ 

2.1. Здійснює загальне керівництво всіма напрямами діяльності оздоровчого майданчика, у відповідності з Статутом школи і законодавством України. 
2.2. Здійснює розробку, затвердження і впровадження програм розвитку оздоровчого майданчика, , освітніх програм, та інших локальних нормативних актів і навчально-методичних документів. 
2.3. Визначає структуру управління оздоровчого майданчика, штатний розпис. 
2.4. Вирішує адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають в процесі діяльності оздоровчого майданчика. 
2.5. Планує, координує і контролює роботу педагогічних та інших працівників оздоровчого майданчика. 
2.6. Здійснює підбір, і розподіл кадрів. 
2.7. Визначає посадові обов'язки працівників, створює умови для підвищення їх професійної майстерності. 
2.8. Затверджує плани роботи, графіки, меню тощо. 
2.9. Заохочує і стимулює творчу ініціативу працівників, підтримує сприятливий морально-психологічний клімат в колективі. 
2.10. Визначає спільно з органом громадського самоврядування порядок заохочення працізників оздоровчого майданчика. 
2.11. Забезпечує створення в оздоровчому майданчику необхідних умов для роботи підрозділів, організацію харчування і медичного обслуговування, контролює їх роботу з метою охорони і зміцнення здоров'я учнів та працівників оздоровчого майданчика. 
2.12. Забезпечує ефективну взаємодію і співпрацю з органами місцевого самоврядування, підприємствами і організаціями, громадськістю, батьками (особами, які їх замінюють). 
2.13. Організовує і вдосконалює методичне забезпечення оздоровчого процесу. . 
2.14. Забезпечує раціональне використання бюджетних асигнувань, а також коштів, які поступають з інших джерел. 
2.15. Представляє оздоровчий майданчик в державних, місцевих, громадських та інших органах, організаціях, закладах. 
2.16. Забезпечує облік, збереження і поповнення навчально-матеріальної бази, облік і збереження документації; організовує діловодство, ведення бухгалтерського обліку і статистичної звітності. 
2.17. Організовує роботу із створення та забезпечення умов проведення оздоровчого процесу у відповідності з діючим законодавством про працю, міжгалузевими і відомчими нормативними документами та іншими локальними актами з охорони праці і Статутом школи; 
2.18. Забезпечує безпечну експлуатацію інженерно-технічних комунікацій, обладнання і вживає заходів з приведення їх у відповідність з діючими стандартами, правилами і нормами з охорони праці; своєчасно організовує огляди і ремонт приміщень оздоровчого майданчика. 
2.19. Проводить в життя Закон України "Про охорону праці", накази, розпорядження органів освіти, приписів органів держнагляду, та на цій основі планує виконання заходів з охорони праці. 
2.20. Забезпечує глибоке опанування працюючими знань з охорони праці та учнями знань з техніки безпеки та безпечного поводження під час оздоровлення та в побуті. 
2.21. Організовує роботу з охорони праці у структурних підрозділах згідно з чинним законодавством і даною інструкцією. Визначає обов'язки і порядок взаємодії посадових осіб, які беруть участь в управлінні охороною праці. 
2.22. Забезпечує виконання наказів, розпоряджень інструктивних матеріалів органів управління освітою з питань охорони праці, приписів органів державного нагляду . 
2.23. Організовує заслуховування на виробничих нарадах, звіти керівників структурних підрозділів з питань створення здорових і безпечних умов праці, і проведення оздоровчо-виховнопо процесу, стану травматизму. Видає накази і розпорядження з цих питань. 
2.24. Про груповий нещасний випадок або випадок із смертельним наслідком на виробництві і під час оздоровчо - виховною процесу терміново повідомляє, згідно з діючим Положенням за підлеглістю. 
2.25. Організовує розслідування нещасних випадків з учнями у виховному процесі відповідно до діючого Положення (Наказ МоіНУ від 31. 08. 01 №616). 
2.26. Організовує проведення ввідного інструктажу з усіма зарахованими до оздоровчого майданчика учнями та з працівниками при прийомі на роботу. 
2.27. Організовує роботу з розроблення інструкцій з охорони праці, техніки безпеки при експлуатації електромеханічного обладнання, а також їх періодичний перегляд у відповідності до діючого Положення. 
2.28. Створює умови функціонування громадського контролю. 
2.29. Здійснює контроль за створенням здорових безпечних умов праці і відпочинку на місцях дислакації. 
2.30. Організовує навчання учнів з питань безпеки життєдіяльності. 
2.31. Організовує роботу щодо виконання організаційно-технічних заходів впровадження державної системи стандартів безпеки праці. 
2.32. Контролює проведення обов'язкових періодичних медичних оглядів учнів, працівників перед початком роботи оздоровчого майданчика, табору. 
2.33. Забороняє залучення учнів до роботи без екологічного обстеження робочих місць відповідними органами нагляду/Забезпечує контроль за виконанням робіт з півищеною небезпекою. 
2.34. Визначає наказом по оздоровчому майданчику персональну відповідальність працюючих за нещасні випадки з учнями під час виховного процесу, а також за збереження їх здоров'я при проведенні організованих заходів. 
2.35. Забезпечує безпечну експлуатацію інженерно-технічних та санітарно-побутових комунікацій, обладнання, засобів захисту. Призначає відповідальних осіб за стан електрогосподарства, пожежну безпеку, та інше. 
2.36. Організовує та контролює проведення всіх передбачених нормативними документами інструктажів на робочому місці з усіма працівниками оздоровчого майданчика. 
2.37. Організовує своєчасний огляд і ремонт споруд та приміщень, вентиляційних та теплових мереж, електричних і санітарно-технічних установок, електроарматури, водопровідно-каналізаційного господарства, виробничого обладнання, санітарно-побутових приміщень тощо. 
2.38. Забезпечує оснащення виховного процесу документацією та дидактичним матеріалом з охорони праці. 
2.39. Особисто приймає участь в розслідуванні групових та із смертельним наслідком нещасних випадків з учнями та працівниками, аналізує причини та проводить в життя заходи щодо їх попередження. Негайно сповіщає про такі нещасні випадки вищому органу освіти, в прокуратуру, державному інспектору з нагляду за охороною праці, відповідно до вимог діючого Положення. 
2.40. Розглядає в установленому порядку листи, заяви та скарги з питань охорони праці. 
2.41. Здійснює постійний контроль за додержанням працівниками учнями, технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням колективних та індивідуальних засобів захисту. 
2.42. У разі виникнення надзвичайних ситуацій і нещасних випадків вживає термінових заходів щодо допомоги потерпілим, залучає при необхідності професійні аварійно-рятувальні формування 
2.43. Забезпечує функціонування в оздоровчому майданчику Системи управління охороною праці, Системи роботи з охорони праці, Системи роботи з питань збереження життя та здоров'я учнів. 
2.44. В установлені терміни забезпечує проведення вимірів електротехнічних і санітарно-гігієнічних параметрів. 
2.45. Роботу з охорони праці, збереження життя та здоров'я учнів, профілактики дитячого травматизму організовує відповідно до діючих нормативних документів, рекомендацій управління освіти і науки облдержадміністрації. 
2.46. Організовує роботу щодо забезпечення протипожежного режиму, електробезпеки, санітарно-епідемічного стану в школі відповідно до діючих нормативних документів. 
2.47. Забезпечує функціонування внутрішнього контролю за станом охорони праці та нешкідливих, безпечних умов праці та відпочинку учнів. 
2.48. Здійснює постійний контроль за технічним станом будівель, приміщень, споруд та інших інженерних комунікацій (водогін, каналізація тощо); 
2.49. Забезпечує відповідний технічний стан всіх видів обладнання, приладів, машин, механізмів, пристроїв, тощо. 
2.50. Забезпечує відповідне зберігання пожежонебезпечних та токсичних матеріалів. 
2.51. Притягує до дисциплінарної відповідальності винних осіб в порушенні вимог безпеки життєдіяльності. 
2.52. Організовує заходи із впровадження пропозицій членів колективу, спрямованих на подальше поліпшення і оздоровлення умов проведення виховного процесу. 
2.53. Звітується на зборах трудового колективу про стан охорони праці, виконання заходів з оздоровлення учнів, а також щодо прийнятих заходів з усунення виявлених недоліків. 
2.54. Вживає заходів спільно з батьківською громадськістю щодо поліпшення організації харчування, асортименту продуктів, створення умов для якісного приготування їжі в їдальні оздоровчого майданчика. 
2.55. Вживає заходів спільно з медичними працівниками щодо поліпшення медичного обслуговування та оздоровчої роботи оздоровчого майданчика. 
2.56. Забороняє проведення виховного процесу при наявності небезпечних умов для здоров'я учнів чи працівників. 
2.57. Проходить періодичне медичне обстеження. 
2.58. Дотримується етичних норм поведінки в оздоровчому майданчику, побуті, громадських місцях, які відповідають соціальному статусу вчителя. 

ІІІ. ПРАВА 

3.1. Видавати накази і давати розпорядження працівникам оздоровчого майданчика. 
3.2. Вживати заходів дисциплінарного впливу на учнів за вчинки, які дезорганізують виховний процес у порядку, встановленому Статутом школи та Правилами про заохочення і покарання. 
3.3. Бути присутнім на будь-яких заняттях, що проводяться з учнями оздоровчого майданчика. 
3.4. Вносити в необхідних випадках тимчасові зміни в план роботи оздоровчого майданчика, відміняти заняття, тимчасово об'єднувати групи і для проведення спільних заходів. 
3.5. Делегувати свої повноваження, видавати доручення. 
3.6. Представляти оздоровчий майданчик в громадських державних установах при розгляді питань з охорони праці. 
3.7. Безперешкодно в будь-який час відвідувати підпорядковані структурні підрозділи, зупиняти роботу об'єктів у разі порушень, які створюють загрозу життю або здоров'ю працюючих, учнів та їх оточуючих. 
3.8. Одержувати від посадових осіб необхідні відомості, документи і пояснення з питань охорони праці. 
3.9. Перевіряти стан безпеки та гігієни праці. 
3.10. Притягувати до, дисциплінарної відповідальності працівників оздоровчого майданчика за порушення або неналежне виконання вимог охорони праці. 
3.11. Направляти в органи управління освіти, керівнику школи пропозиції щодо удосконалення роботи з охорони праці в оздоровчому майданчику. 
3.12. Запрошувати відповідних фахівців для отримання експертних оцінок, рекомендацій щодо забезпечення безпечних нешкідливих умов праці та навчання. 
3.13. Звертатись, в робочому парядку в органи Державного нагляду та в органи Державного управління охороною праці. 

IV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 

4.1. Начальник табору несе відповідальність за рівень кваліфікації працівників , реалізації оздоровчих програм, за якість оздоровлення і виховання дітей, збереження їх життя і здоров'я, дотримання прав і свобод учнів і працівників у встановленому законодавством України порядку. 
4.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших локальних нормативних документів, законних розпоряджень органів управління освіти, посадових обов'язків, встановлених даною Інструкцією, в тому числі за невикористання наданих прав, начальник табору несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством. За грубе порушення трудових обов'язків в якості дисциплінарного покарання може бути використане звільнення з посади. 
4.3. За використання, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних з фізичним чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку начальник табору може бути звільнений з посади у відповідності з діючим трудовим законодавством. 
4.4. За порушення правил пожежної безпеки, охорони праці, санітарно-гігієнічних правил організації назчзльно-зиховного процесу начальник табору школи притягається до адміністративної, відповідальності в порядку і у випадках, передбачених адміністративним законодавством. 
4.5. За причинені оздоровчому майданчику чи учасникам педагогічного процесу збитки у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків начальник табору несе матеріальну відповідальність в порядку і в межах, встановлених трудовим і цивільним законодавством. 
4.6. За забезпечення здорових та безпечних умов праці та навчання відповідно до діючих нормативів з охорони праці. 
4.7. За шкоду, заподіяну працівникові каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним з виконанням ним трудових обов'язків, а також за моральну шкоду, заподіяну потерпілому внаслідок фізичного чи психічного впливу небезпечних або шкідливих умов праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 06. 93р. №472). 
4.8. За невиконання розділу III цієї інструкції. 
4.9. За дотримання вимог трудового законодавства. 

V. ПОВИНЕН ЗНАТИ 

5.1. Закони, постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші законодавчі акти України з питань організації і проведення оздоровчого процесу. 
5.2. Правила експлуатації обчислювальної техніки. 
5.3. Основи використання комп’ютерної техніки та оргтехніки. 

VI. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ 

Начальник оздоровчого майданчика, табору повинен мати вищу педагогічну освіту і стаж роботи не менше 3 років на педагогічних посадах. 

VII. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (ЗВ'ЯЗКИ ЗА ПОСАДОЮ) 

6.1. Начальник табору взаємодіє: 
6.1.1. з директором школи; 
6.1.2. з органами місцевого самоврядування 
6.2. Начальник табору самостійно планує свою роботу на період оздоровлення дітей. 
6.3. Начальник оздоровчого майданчика, табору (на вимогу органу управління освіти) надає у встановлені терміни та у визначеній формі звітність 
6.4. Начальник оздоровчого майданчика, табору одержує від засновника, державних і місцевих органів інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, знайомиться з відповідними документами. 
6.5. Начальник оздоровчого майданчика, табору систематично обмінюється інформацією з працівниками оздоровчого майданчика. 

З питань охорони праці працює з: 
• вищестоящим органом управління освіти; 
• управлінням освіти облдержадміністрації; 
• органами державного нагляду за охороною праці; 
• органами державного управління охороною праці. 

Керівник структурного підрозділу: 

З інструкцією ознайомлений:
Категорія: Документація ШОТ | Переглядів: 1754 | Додав: kozyrok | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Червень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Новини

[21 Квітня 2015]
Зустріч

[06 Квітня 2015]
Тиждень молодого спеціаліста

[25 Березня 2015]
Конкурс агітбригад

[24 Березня 2015]
Канікули

[26 Лютого 2015]
Тиждень історії

[25 Лютого 2015]
Міжнародний день рідної мови

[18 Лютого 2015]
День Валентина

[09 Лютого 2015]
тиждень безпеки

[05 Лютого 2015]
Інформація

[02 Лютого 2015]
Шлях переселенця
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Йосипівка 

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz