ПЛАН ЗАСІДАНЬ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ
І ЗАСІДАННЯ
ВЕРЕСЕНЬ 11
Методична скринька: «Нові методики та підходи в організації навчально-виховної роботи з метою підвищення інтересу та поглиблення знань учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу.»
№ |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Аналіз роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік (доповідь) |
Керівник МО |
2. |
Методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в 2014-2015 н.р.; (практичне заняття) |
Керівник МО |
3. |
Затвердження плану роботи методоб’єднання на 2014-2015 навчальний рік |
Козир С.І. |
4. |
Робота з обдарованими дітьми. Становлення гармонійно розвинутої особистості |
Носань Т.В. |
5. |
Підготовка до проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад (української мови та літератури, світової літератури, англійської мови, правознавства, історії) |
Горобець Т.Б. |
6. |
Підготовка до проведення методичного тижня “Ідеї В.О.Сухомлинського в моїй творчій лабораторії”. |
Члени МО |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|
1. |
Працювати над пошуками нових форм і методів формування у школярів національної гордості, патріотизму при викладанні предметів суспільно-гуманітарного циклу |
Члени МО |
2. |
Визначення потреб учителів у плані підвищення профмайстерності (згідно проблеми ШМО) вибір проблеми та планування самоосвітньої діяльності в даному напрямку на 2014 – 2015 н.р. |
Керівник ШМО |
3. |
Вивчення пояснювальних записок до програм та критеріїв оцінювання |
Члени ШМО |
4. |
Проводити підготовку учнів до участі і Всеукраїнських олімпіадах з предметів |
Члени ШМО |
ІІ ЗАСІДАННЯ
ЖОВТЕНЬ 30
Засідання професійного клубу: «Розвиток життєво-творчих компетентностей учнів на основі особистісно-орієнтованого підходу в умовах впровадження Державного стандарту освіти».
№ |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
«Роль та місце вчителя у формуванні мобільності учнів» (круглий стіл) |
Рябоконь А.Ю. |
2. |
«Моделювання сучасного уроку літератури на основі концепції літературної освіти» (ділова гра) |
Горобець Т.Б. |
3. |
«Проектування і формування мобільності учня на уроках суспільно-гуманітарного циклу» (конференція) |
Криштопа О.М. |
4. |
Підготовка до проведення декади педагогічної майстерності вчителів суспільно-гуманітарного циклу |
Члени ШМО |
5. |
Огляд новин методичної літератури, що порушують розглянуті проблеми |
Члени ШМО |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|
1. |
Працювати над пошуками розвитку творчих здібностей, умінь учнів у процесі навчання. |
|
2. |
Продовження вивчення змісту програм та критеріїв оцінювання |
Члени ШМО |
3. |
Ознайомлення з методичною літературою згідно проблеми ШМО |
Члени ШМО |
4. |
Самоосвіта вчителів (згідно плану) |
Члени ШМО |
5. |
Обмін досвідом між членами ШМО |
Члени ШМО |
6. |
Спільна робота школи і сім’ї по формуванню особистості учня |
Члени ШМО |
ІІІ ЗАСІДАННЯ
СІЧЕНЬ 8
Ярмарок педагогічних ідей: «Застосування дослідницько-пошукового методу на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу»
№ |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
«Формування в учнів інтересу до науково-дослідної роботи на уроках дисциплін суспільно-гуманітарного циклу» (методичний практикум) |
Козир С.І.
|
2. |
Результати проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з предметів суспільно-гуманітарного циклу |
Горобець Т.Б. |
3. |
Дослідницько-пошукова робота на уроках мови і літератури у формуванні читацької компетентності школярів у світлі Концепції літературної освіти (виступ) |
Жижко А.В. |
4. |
Дайджест новинок навчально-методичної літератури, періодичних видань. |
Козир С.І. |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|
1. |
Підготуватись до звіту про виконання програм (контрольні роботи, уроки розвитку зв’язного мовлення, тестування) |
Члени ШМО |
2. |
Поповнити навчальні кабінети дидактичними матеріалами, тестовими завданнями для тематичних атестацій |
Члени ШМО |
3. |
Опрацьовування літератури згідно обраної проблеми |
Члени ШМО |
4. |
Обмін досвідом з колегами щодо розвитку учня як особистості в умовах компетентісного підходу до навчання |
Горобець Т.Б. |
5. |
Вивчення результативності самоосвітньої діяльності |
Члени ШМО |
ІV ЗАСІДАННЯ
КВІТЕНЬ 30
Методична сесія: «Моніторинг професійного і творчого рівня педагога та його вплив на розвиток особистості учня та якість навчання»
№ |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Практичні заняття, система диференційованих завдань для правильної організації підготовки учнів до ДПА та ЗНО |
Козир С.І. |
2. |
Моніторинг педагогічної майстерності вчителя Складання діагностичної карти |
Члени ШМО |
3. |
Творчий звіт вчителів, що атестуються, оцінка його діяльності на підставі вивчення системи і досвіду роботи |
Члени ШМО |
4. |
Внесення пропозицій до проекту робочого плану школи на 2015 – 2016 н.р. |
Члени ШМО |
5. |
Огляд матеріалів фахових періодичних видань |
Козир С.І. |
6. |
Презентація членами шкільного методичного об’єднання результатів своєї роботи |
Члени ШМО |
|
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|
1. |
Працювати над урізноманітненням форм індивідуальної роботи з учнями |
Члени МО |
2. |
Узагальнення результатів роботи протягом навчального року та визначення перспектив її планування на наступний рік |
Козир С.І. |
3. |
Підготовка до звіту із самоосвіти |
Члени ШМО |
4. |
Робота по оновленню і поповненню навчальних кабінетів |
Члени ШМО |