Василь
Сухомлинський - учитель добра і краси! 9 жовтня на базі Йосипівського навчально-виховного комплексу
«Загальноосвітня школа I-III ступенів – дошкільний
навчальний заклад» відбувся семінар заступників директорів із
навчально-виховної та виховної роботи, проблемою якого була: «Творче
впровадження педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в практику роботи
сучасної школи». 
Прагнучи досягти мети семінару, а саме, завдяки досвіду
спілкування збагатитися цікавими ідеями щодо застосування педагогічної спадщини
В.О. Сухомлинського у навчально-виховному процесі, учасниками семінару були розглянуті
актуальні питання та визначені пріоритетні напрямки роботи з означеної
проблеми. На початку роботи семінару директор комплексу Горобець Т. Б.
презентувала досвід роботи опорної школи у формі цікавої презентації. 
У рамках роботи семінару були проведені фрагменти занять за
В.О. Сухомлинським. Так, Скуба Л.В. підготувала та провела урок людяності у 1
класі «Шануй батька свого, матір свою», 
Письмак Т.В. – урок добра у 2 класі
«Стежинами добра», 
Козир С.І. – годину спілкування з
елементами тренінгу у 6 класі « Вчимося жити добрими людьми», 
Криштопа О.М. – урок духовності у 7
класі «Учитель добра і краси».

Заступник директора з навчально-виховної
роботи Дорошенко Л.О. підготувала методичний діалог з елементами
тренінгу «На шляху до творчості», під час якого всі учасники мали змогу
проявити свою творчість і креативність. 

Шаповал В.С. провела екскурсію до
музейної кімнати «Сторінками життя і творчості мудрого вчителя», якому
виповнюється 10 років, 
а заступник директора з
виховної роботи Олійник О.С. презентувала виховний захід
«Сяйво доброти»,

під час якого учні школи
продемонстрували гостям свої співочі, танцювальні та акторські здібності.


Учасники семінару актуалізували ідеї
великого педагога, спроектувавши їх на сучасну школу, поділилися досвідом
втілення педагогіки В. Сухомлинського у шкільну практику. Особливо
наголошувалося на таких його ідеях, як-от: збереження здоров’я дітей, моральне
виховання, розвиток мислення, виховання почуття відповідальності, здатності до
самооцінювання, природовідповідності в організації процесу навчання, виховання
любові до рідної мови. У проведених заходах були відзначені і вимоги до
вчителя, на яких наголошував В. Сухомлинський. Насамперед – це любов до дітей,
доброзичливість, здатність розуміти дитину, працювати творчо і самовіддано.

Безперечно, творчість Василя Сухомлинського
залишає глибокий слід у свідомості дитини, сприяє розвитку
добрих почуттів, розвиває духовний світ дитини, підвищує рівень морального
розвитку, здійснює вплив на підсвідомість дитини.
|